оп

Приділяти більше уваги собі, ніж роботодавцю

Звичка думати тільки про себе, про те, що може дати робота вам, а не про те, що можете ви зробити для компанії, часто буває згубною. Як правило, ми намагаємося робити для себе все якнайкраще, і це природно. Але в період пошуку роботи варто подумати не тільки про себе, а й про роботодавця, і саме з таким підходом йти на співбесіду. Якщо ви всім виглядом будете демонструвати, що робота потрібна вам, а не ви – роботі, то великий шанс невдачі. Звичайно, роботодавець розуміє всю суть, але те, як ви себе презентуєте і позиціонуєте – дуже важливо.

Приймати відмову, як особисту образу

Давайте визнаємо, що є багато місць, де ви змогли б працювати. Тому відмову не потрібно приймати близько до серця. Негативний досвід потрібно використовувати на користь собі. Якщо ви не підійшли роботодавцю, то ви тепер знаєте, що потрібно покращити в собі, які нюанси професійної діяльності вдосконалити. Образа на роботодавця не принесе нічого позитивного.

Зациклюватися на своєму віці

 Така людська природа – зосереджуватися на недоліках, але мало думати про свої сильні сторони. Молодих фахівців хвилює, що в їхньому віці практично неможливо мати досвід. Старших шукачів – що можуть віддати перевагу більш молодим кандидатам, або те, що вони можуть не відповідати сучасним вимогам. Але не варто повністю зосереджуватися на своєму віці, зосередьтеся краще на знаннях і навичках, які будуть корисні компанії.

Сподіватися потрапити в «яблучко» з одного пострілу

Хтось шукає роботу тільки завдяки своїм зв’язкам, хтось використовує тільки сайти з працевлаштування, хтось обдзвонює компанії в пошуках вакансій. Але найкращий варіант – використовувати всі можливі джерела пошуку. Важко отримати результат, використовуючи тільки один інструмент. Розмістити резюме і чекати запрошень на роботу можна довго. Тому не варто сидіти на місці і сподіватися потрапити в «яблучко» з одного пострілу.