Які почуття можуть зіграти з вами злий жарт, якщо піддатися їх впливу.

Успіх на співбесіді багато в чому залежить від вашого настрою. Є емоції, які на джоб-інтерв’ю краще не показувати. Які — дізнайєтесь зі статті.

Самовдоволеність

Само собою, на співбесіді потрібно постати в найкращому світлі, але зайва самовпевненість може підвести вас і перерости в згубну емоцію самовдоволеності. Коли розумієте, що вже готові вигукнути «Так я все можу!» або сказати про колишнє місце роботи «Без мене там все розвалиться», краще пригальмувати. Навіть якщо це правда.

Скромність

Інша крайність, яка навряд чи допоможе вам під час співбесіди. У більшості випадків рекрутер бачить вас вперше і навряд чи чув про вашу неймовірну скромність. Тому не варто применшувати свій внесок у попередні проєкти або зусилля, які ви доклали, щоб отримати певну навичку. Знайдіть золоту середину між невпевненістю і самовпевненістю, будьте спокійні та розважливі. Підготуйтеся до зустрічі заздалегідь. І відмовтеся від фрази «я не знаю».

Незацікавленість

Ваше почуття незацікавленості в роботі буде дуже важко приховати. Йдучи на співбесіду з настроєм «ну і що ви мені запропонуєте?», ви втрачаєте свій час і забираєте час рекрутера.

Щоб ваше почуття незацікавленості не згубило співбесіду, уважно читайте вакансії, на які відгукуєтеся, уточнюйте деталі про роботу ще під час телефонної розмови з ейчаром і відправляйтеся на інтерв’ю в ті компанії, де точно хотіли б працювати.

Відчай

Коли несподівано втрачаєш роботу, а пошуки нової затягуються, відчувати відчай — нормально. Але йдучи на співбесіду, цю емоцію краще вимкнути. Зазвичай роботодавці шукають в команду людину, яка цінує і поважає не тільки інших, але і себе. Шукач, що «вже готовий на все», може відштовхнути наймача, адже гостре бажання співробітника догодити всім (а саме так ми поводимося, коли нас окутує відчай) в майбутньому негативно позначиться на репутації компанії.

Злість / невдоволення

Вберегтися від дратівливих чинників до або під час співбесіди — важко.

Потрапили в пробку? Чи не можете знайти офіс? Поставили пляму на сорочці? Просто видихніть і спробуйте не піддаватися паніці та злості на несправедливість життя. А якщо вам неприємне питання на співбесіді, не гарячкуйте, а спокійно скажіть співрозмовнику, чому не готові на нього відповідати.

І ще одне: будь ласка, постарайтеся не висловлюватися негативно в розмові про попереднє місце роботи. Навіть якщо ви дуже ображені на екскерівника.