Копірайтингом сьогодні прийнято називати вид професійної діяльності з написання різних текстів рекламного та презентаційного характеру, призначених для популяризації певних товарів, компаній, ідей, послуг, а також окремих особистостей. Відповідно, фахівець, що займається копірайтингом, і є копірайтер.

Назва даної професії походить від англійського слова «copywriting», утвореного від слів «copy», що означає «рукопис, текст», і «write», що означає «писати». На перший погляд здається, що ця професія ще зовсім нова, проте, насправді, копірайтери існували ще багато століть і навіть тисячоліть тому, звичайно ж, називалися по-іншому.

Копірайтерів сьогодні часто плутають з письменниками та журналістами, а також іноді - з маркетологами. Дійсно, перераховані професії в деяких аспектах мають схожість з копірайтингом, проте знак рівності між такими фахівцями і копірайтерами все ж поставити не можна, адже копірайтери насправді - це професіонали, що поєднують в собі професійні якості та навички і журналістів, і письменників, і маркетологів.

Робота копірайтерів, зазвичай, зосереджена на створенні різних текстових матеріалів для проведення рекламних кампаній з просування серед цільової аудиторії певних брендів, товарів і послуг. Однак, лише цим копірайтерська діяльність не обмежується, і, наприклад, все більшу популярність останнім часом набуває такий напрямок у сфері копірайтингу, як написання текстів для різних сайтів.

Що повинен вміти копірайтер як фахівець? Перелік вимог, що висуваються до представників цієї професії, на сьогоднішній день може бути досить великим. Так, одна з найважливіших вимог до копірайтера - досконале володіння тією мовою, якою він буде писати свої тексти. Копірайтер повинен добре знати і граматику, і стилістику мови.

Ще одна важлива навичка для копірайтера - це вміння швидко знаходити необхідну для написання текстів інформацію. Для цього йому потрібно бути впевненим користувачем ПК та Інтернету і вміти швидко обробляти різні відомості. Додатково копірайтеру буде корисною навичка швидкого набору тексту, яка допомагає швидше справлятися з поставленими завданнями і менше стомлюватися при цьому.

Працюють копірайтери в спеціалізованих веб-студіях, рекламних агентствах, а також в Інтернет-магазинах. Крім того, широкого поширення набуває віддалена робота копірайтера.

Жоден навчальний заклад не готує копірайтерів - це професія, знання з якої напрацьовуються під час практики. Тож, якщо є бажання освоїти дану професію, то, маючи, для прикладу, освіту журналіста, письменника чи маркетолога, можна сміливо братися за діло. І не виключено, що саме вона виявиться роботою вашої мрії.