У великих промислово-торговельних організаціях, особливо іноземних, по кожній лінійці товарів є свій фахівець з просування – product-менеджер. Наприклад, на великій взуттєвій фабриці одні product-менеджери займаються продажами спортивного взуття, інші – жіночого, треті – чоловічого. Працює product-менеджер у відділі продажів.

Обов’язки:  Product-менеджери займаються не самими продажами, а розкручуванням фірмової марки. А на відміну від “чистого” маркетолога, вони повинні розбиратися і в рекламі, і в технології виробництва продукту, контролювати закупівлю товару, підтримувати відносини з постачальниками. У багатьох компаніях product-менеджер контролює і викладення товару, а значить, він повинен мати чіткі уявлення про мерчендайзинг.

Вимоги: обирайте професію product-менеджера, якщо ви легко сходитесь з людьми, хороший організатор, креативні, за складом розуму – аналітик, «дружите» з математикою та англійською, готові до відряджень. Найчастіше product-менеджерами стають асистенти відділу закупівель, маркетологи, менеджери з продажу, рідше – рекламісти. Щодо кар’єри, то ефективний product-менеджер має можливості стати експертом по продукції великої транснаціональної компанії, здійснювати підтримку маркетингу і продажів в інших країнах.