Маркетолог – це фахівець, який займається аналітикою споживчого ринку та проектує стратегію просування товарів серед покупців. Він розглядає всі види конкурентної продукції, виділяючи найпопулярніші марки, вивчає їх рекламні проекти і думку споживачів. У завдання маркетолога входить аналітична робота - він підсумовує отриману інформацію і розкладає її на складові грамотного піару. Виходячи з отриманих даних, маркетолог продумує шляхи просування продукції компанії, на яку він працює.
Маркетинг з’явився як самостійний вид спеціалізації порівняно недавно. Але, як і всі молоді професії, він швидко і динамічно розвивається, тішачи маркетологів хорошими зарплатами. Спочатку маркетинг не був окремою галуззю знань і трактувався як реклама, заснована на потребах покупців, а не прості слогани. Але з часом він стрімко почав розвиватися. Так і почалася історія маркетингу.
Прямими обов’язками маркетолога є:
- збір та аналіз даних про смакові переваги покупців. Даний процес проводиться за допомогою аналізу продажів з торгових точок або ж шляхом маркетингових досліджень;
- збір інформації про продажі, на основі яких аналізується попит;
- проведення маркетингових досліджень. Для цього наймають інтерв’юерів, які безпосередньо спілкуються із споживачами;
- моніторинг галузі, в якій знаходиться товар,що просувається, це аналіз переваг і недоліків конкурентних марок;
- просування продукції, розробка концепції та рекомендацій, які теоретично зможуть допомогти у підвищенні продажів;
- складання звітів та презентація рекомендацій по просуванню керівництву.
Однією з основних переваг даної професії є її новизна і широкий спектр обов’язків. Крім того, маючи таку величезну кількість знань, умінь і навичок, ви з легкістю зможете знайти себе в цілому ряді споріднених спеціальностей.