Черкаський обласний центр зайнятості
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місце знаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
Черкаський обласний центр зайнятості 18008, м. Черкаси, вул. Володимира Ложешнікова, 56 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Години прийому: понеділок-четвер – 800-1700, п’ятниця – 800 - 1600 обідня перерва: понеділок-четвер – 1300 - 1345, п’ятниця – 1300 - 1400 |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
Телефони: (0472) 63-95-34, 63-94-44 факс: (0472) 63-95-34, 63-78-52 E-mail: rd@ckocz.gov.ua, referent@ckocz.gov.ua, |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 № 5067-IV із змінами і доповненнями, Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення бар’єрів для залучення іноземних інвестицій» від 23.05.2017 № 2058-VIII, Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» зі змінами, Закон України «Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні» від 15.07.2021 № 1667-IX. |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 № 858 «Про затвердження форм заяв для отримання роботодавцем дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства, продовження дії дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства, внесення змін до дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 1096 від 11.11.2020) |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
1. Зміна найменування юридичної особи - роботодавця, реорганізація або виділ юридичної особи - роботодавця, зміна імені та/або прізвища, та/або по батькові фізичної особи - підприємця, який є роботодавцем. 2. Оформлення нового паспортного документа іноземця або особи без громадянства, у тому числі у разі зміни імені та/або прізвища, та/або по батькові іноземця або особи без громадянства.
3. Зміна назви посади іноземця або особи без громадянства, переведення на іншу посаду в одного роботодавця у межах строку, на який видано дозвіл. |
7. |
Строки звернення та перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Роботодавець зобов'язаний звернутися із заявою про внесення змін до дозволу не пізніш як за 30 днів після внесених змін в документи.
Заява про внесення змін до дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства за формою, встановленою Кабінетом Міністрів України та документи, що додаються до неї:
1) у разі зміни імені та/або прізвища, та/або по батькові фізичної особи - підприємця, який є роботодавцем, - копію паспорта фізичної особи - підприємця, який є роботодавцем; 2) у разі оформлення нового паспортного документа іноземця або особи без громадянства, у тому числі у разі зміни імені та/або прізвища, та/або по батькові іноземця або особи без громадянства - копії сторінок паспортного документа іноземця або особи без громадянства з особистими даними разом з перекладом на українську мову, засвідченим в установленому порядку; 3) у разі зміни назви посади іноземця або особи без громадянства, переведення на іншу посаду в одного роботодавця у межах строку, на який видано дозвіл - проект трудового договору (контракту) в новій редакції або проект додаткової угоди про внесення змін до трудового договору (контракту). Підтвердження зміни найменування юридичної особи - роботодавця, реорганізації або виділу юридичної особи - роботодавця територіальний орган центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, отримує самостійно з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. |
8. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Роботодавець подає особисто або уповноважена ним особа за дорученням. |
9. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатна. |
10. |
Строк надання адміністративної послуги |
Рішення щодо внесення змін до дозволу приймається протягом 3 робочих днів з дня реєстрації заяви роботодавця та документів, необхідних для отримання послуги. |
11. |
Результат надання адміністративної послуги |
Внесення змін до дозволу на застосування праці іноземця або особи без громадянства. |
12. |
Перелік підстав для зупинення розгляду заяви у наданні адміністративної послуги |
1. Подання документів від імені роботодавця особою, яка не має на це повноважень. 2. Подання разом із заявою документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі. 3. Невідповідність заяви та/або документів, поданих разом із заявою, вимогам, установленим цим Законом, складення заяви не за встановленою формою. 4. Наявність недостовірних даних у заяві або документах, поданих разом із заявою. 5. Невідповідність умов трудового договору (контракту), укладеного з іноземцем або особою без громадянства, або умов додаткової угоди про внесення змін до трудового договору (контракту) законодавству України про працю. |
13. |
Строки прийняття рішення про зупинення в наданні адміністративної послуги |
Не пізніше наступного робочого дня з дати отримання від роботодавця заяви про внесення змін до дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства та документів що додаються до неї. |
14. |
Способи та терміни отримання інформації про зупинення в наданні адміністративної послуги |
Копія рішення про зупинення розгляду заяви надсилається роботодавцеві поштою з повідомленням про вручення та електронною поштою не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення. |
15. |
Строки зупинення розгляду заяви у наданні адміністративної послуги |
Розгляд заяви зупиняється для усунення підстав, викладених у відповідному рішенні, на строк, що становить три робочі дні з дати прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про внесення змін до дозволу. |
16. |
Строки продовження розгляду заяви у наданні адміністративної послуги |
З дня подання документів на заміну або мотивувального листа щодо причин відхилення зауважень, строк розгляду заяви, продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення. |
17. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Не усунення підстав для зупинення розгляду заяви протягом встановленого строку або визнання територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, мотивувального листа, поданого роботодавцем, необґрунтованим. 2. Відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про роботодавця або наявність відомостей про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, або наявність відомостей про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, який є роботодавцем. |
18. |
Результат відмови у наданні адміністративної послуги |
Подані документи повертаються (видаються особисто, надсилаються поштовим відправленням) роботодавцю не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від роботодавця заяви про їх повернення. |
19. |
Строки та способи отримання відповіді (результату) |
Копія рішення (копія наказу або витяг з наказу та супровідний лист) про внесення змін до дозволу надсилається роботодавцю поштою з повідомленням про вручення та електронною поштою і розміщується на офіційному веб-сайті (http://www.dcz.gov.ua/chk/control у рубриці «Видача дозволів іноземцям», підрубрика «Реєстр рішень РегЦЗ») протягом двох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення. |