Маркетолог — це спеціаліст з просування товарів та послуг на ринку. Це людина, яка знає смаки та вподобання аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого наразі потребують потенційні покупці.

Маркетолог поєднує навички соціолога чи навіть дослідника, копірайтера, піарника, аналітика. Він має виокремити саме те, що потрібно аудиторії, щоб просунути свій продукт чи послугу. Він вивчає поведінку, захоплення, інтереси, вікові та гендерні відмінності аудиторії, координує дії медійних партнерів. Словом, робить усе, щоб реклама дійшла до кінцевого користувача та сприяла популяризації необхідного товару тощо.

          Загалом до обов’язків маркетолога входить:

  • створення та реалізація маркетингової стратегії;
  • розробка брендінгу;
  • аналітика впливу тих чи інших процесів чи проектів;
  • проведення рекламних кампаній від розробки до втілення;
  • робота з e-mail розсиланнями.

Які навички потрібні маркетологу

  • Знання маркетингових основ.
  • Розвинуті комунікативні навички.
  • Аналітичні навички.
  • Вміння проводити презентації.
  • Знання психології споживачів.
  • Творче мислення.

Переваги  в роботі маркетолога

  • Щоб стати маркетологом, необов’язково мати вищу профільну освіту.
  • Робота маркетолога дуже цікава та динамічна: кожен проект — як окрема історія, яку треба розробити від початку до фіналу.
  • Можливості кар’єрного зростання — до директора з маркетингу.
  • Можливість спілкуватися з різними творчими людьми, бути в курсі різноманітних маркетингових цікавинок, які формують ринок.

У часи сьогодення маркетологи надзатребувані. Адже чи не у кожній компанії потребують спеціалістів з просування товарів на ринок. Не кажучи вже про агенції, які власне й спеціалізуються на цьому самому просуванні.

Як ми вже казали, вища освіта для маркетолога не обов’язкова, проте й не завадить. Вивчитися на маркетолога можна у виші за фахом «Маркетинг».Також можна закінчити спеціалізовані курси з маркетингу.

Але майте на увазі. Не можна просто отримати диплом. Маркетологу постійно потрібно навчатися, щоб залишатися у строю. Він має завжди оновлювати свої знання та освоювати нові й нові навички.