Менеджер по роботі з клієнтами — фахівець, в обов'язки якого входить пошук та обслуговування клієнтів, а також вибудовування відносин з ними. Часто представляє інтереси замовника — стежить за тим, щоб послуги були надані відповідно до очікувань покупця і вимог договору.

Функціональні обов'язки полягають у:

  • веденні і підтримці бази клієнтів;
  • прийомі і обробці заявок на товар;
  • роботі з первинною бухгалтерією;
  • консультуванні клієнтів по телефону;
  • контролі і відстеженні доставки;
  • контролі дебіторської заборгованості;
  • взаємодії з виробництвом і складом готової продукції;
  • веденні документообігу;
  • роботі з клієнтом з поточних питань, вирішенні спірних ситуацій.

Пропонуємо ознайомитися із орієнтовним переліком навичок, важливих в професійній діяльності менеджера по роботі з клієнтами: навички активних/прямих продажів, ведення переговорів, контролю дебіторської заборгованості, логістики,  планування продажів, пошуку нових надійних постачальників, розробки маршрутів для торгових представників, створення дилерської мережі, складання комерційних пропозицій, організації та проведення рекламних кампаній, навички командної роботи, знання 1С, здатність переконувати, вміння спілкуватися з людьми, вміння планувати і організовувати свій робочий день.

Серед особистих якостей і умінь, на посаді менеджера по роботі з клієнтами вітаються такі, як активна життєва позиція, аналітичний склад розуму, здатність швидко навчатися, висока працездатність, дисциплінованість, ініціативність, комунікабельність, наполегливість, оптимізм, організованість, стресостійкість, впевненість у собі, добре розвинена інтуїція, цілеспрямованість, енергійність.