Менеджер з персоналу — це фахівець, який, в залежності від правил компанії, займається підбором, адаптацією, звільненням і навіть розвитком персоналу.

Обов’язки менеджера з персоналу (HR-менеджера) залежать від розміру та структури компанії.

 

Фахівець постійно спостерігає за ситуацією на ринку праці щодо трендів та середньої зарплати спеціалістів різних фахів.

Знаходить персонал для компанії, відповідає за планування найму, створює кадровий резерв.

Створює систему мотивації співробітників.

Відповідає за корпоративну культуру: формує соціально-психологічний клімат, цінності та зацікавленність працівників у досягненні загальних цілей.

Організує професійну та психологічну адаптацію нових співробітників, проводить атестацію працівників, розробляє та впроваджує методи управління персоналом, працює з робітниками, що звільняються.

Відповідає за організацію тренінгів та навчальних семінарів для співробітників.

Які навички потрібні менеджеру з персоналу.

  • Менеджер з персоналу має знатися на психології та розуміти, які особисті якості потрібні тому чи іншому спеціалісту, щоб зайняти відкриту посаду.
  • Професійно володіти навичками спілкування для проведення співбесід, вміти зняти психічне напруження, налаштувати людину на розмову, заспокоїти та підтримати.
  • Важливо знати чинне трудове законодавство, правила оформлення документації з прийому та звільнення персоналу.
  • Бути чуйним та відкритим.
  •  
  • робота з людьми. Якщо ви любите спілкування, це те, що потрібно;
  • можливість кар’єрного зростання. В менеджерів з персоналу є багато можливостей для росту;
  • велике коло знайомств. Оскільки менеджер з персоналу має спілкуватися з дуже великою кількістю людей.

Де вчитися на менеджера з персоналу

Щоб стати менеджером з персоналу, можна отримати вищу освіту за фахом «Психологія» або «Соціологія, соціальна робота».

Також можна пройти спеціальні курси для менеджерів з персоналу.