Якщо вам здається, що у вас немає і не може бути досягнень на роботі, то вам лише здається. Знайдімо разом те, чим ви зможете похизуватися у резюме або на співбесіді.

Досягнення є у всіх. Можливо, у вас не вийде суперсписку з успішно завершеними проєктами, але це нічого не означає — успіх у кожного свій. Просто потрібно його знайти й надати йому форму.

Чому може здатися, що у вас немає досягнень

  1. Ви неправильно розумієте, що саме криється за словом «досягнення». Досягнення — це не тільки польоти на Місяць або винахід ліків проти усіх хвороб, а результат вашої роботи, який можна виміряти.
  2. Ви не вмієте і не ставите цілі в роботі, тому вам складно оцінити, досягли ви чогось чи ні.
  3. Ви несвідомо занижуєте свої заслуги.
  4. Ви дійсно нічого не досягли за свою кар’єру. Але це майже неможливо. Потрібну інформацію завжди можна знайти.

Що з цим робити

Подумайте, як виміряти результативність праці в цифрах. Сформулюйте конкретно — підвищив продажі на 20%, навчив 5 менеджерів, написав 100 статей, залучив до співпраці 20 нових авторів за 2 місяці, спроєктував 50 плат, зробив 208 дизайнерських листівок і так далі. У такому разі одиниці виміру не важливі, головне — цифри.

Якщо з цим проблема, вам складно виміряти результат, пишіть факти, саму суть. Наприклад: організував перехід на електронний документообіг, виявив збиток — реалізовували продукцію за цінами нижче собівартості.

Випускники, які вперше влаштовуються на роботу, можуть використовувати приклади з особистого життя або навчання: навчальні проєкти, складна курсова або дипломна робота, поєднання підробітку з навчанням, стажування та інше.

Якщо приклади не допомогли, вам досі здається, що у вас поки немає результатів і успішних проєктів на роботі, сьогодні той самий день, коли ви можете почати їх реалізовувати.