Завдяки розвитку інформаційних технологій з'явилися нові професії. Зокрема, контент-менеджер – професія, яка виникла зовсім нещодавно. Контент-менеджер – це фахівець, який займається наповненням вмісту сайтів. Він розміщує на web-ресурсі графічну, текстову та іншу інформацію. Менеджер по контенту займається складанням завдань для співробітників, редагує матеріали і керує всім процесом наповнення сайту.

Для роботи менеджером по контенту необхідно мати журналістську освіту, так як частина роботи тісно пов'язана з журналістикою. Від того, наскільки грамотно поданий той чи інший матеріал або визначена тематика, залежить успіх всього web-проекту. Крім навичок в галузі журналістики, можуть знадобитися знання HTML, CSS, різних CMS, тощо. Багато текстових публікацій супроводжуються фотографіями або ілюстраціями, тому потрібні знання спеціалізованого програмного забезпечення для обробки зображень. Не варто забувати, що робота контент-менеджера полягає в керівництві Інтернет-проектом. Тому для спілкування з фрілансерами і організаціями-партнерами важливими будуть комунікативні навички. І, звичайно, фахівець, який займається управлінням сайту, повинен добре орієнтуватися в тематиці свого проекту.

Знайти роботу за такою професією можна відвідуючи корпоративні сайти компаній, що працюють у сфері інформаційних технологій,  на спеціалізованих порталах та форумах.