На сьогоднішній день багато державних та комерційних установ пропонують різні форми документів, що потрібно заповнювати при прийомі на роботу. Найпоширенішими формами  є:

  • особиста анкета для прийому на роботу;
  • заява;
  • автобіографія.

Особиста анкета заповнюється чорним або синім чорнилом. Записи виконуються акуратним рівним почерком, без виправлень і помилок (при можливості варто зробити ксерокопію анкети).

В анкеті подається точна і детальна інформація про себе, а саме:

  • біографічні дані;
  • домашня адреса та телефон;
  • освіта;
  • науковий ступінь та звання;
  • наукові праці та винаходи;
  • підвищення кваліфікації;
  • досвід роботи;
  • володіння іноземними мовами;
  • вміння працювати з ПК, офісною технікою.

         Також в особистій анкеті може бути подана  інформація про:

  • сімейний стан;
  • захоплення (хобі);
  • громадську діяльність;
  • заняття спортом;
  • відзнаки за професійну діяльність;
  • наявність посвідчення та досвіду водія;
  • можливість перебувати у відрядженнях.

Але такого роду інформацію слід вказувати в тому випадку, коли вона сприятиме позитивному іміджу.

Запитання, на які не хотілося б відповідати, оскільки немає впевненості, що відповідь зрозуміють правильно, можна залишити без відповіді, записавши “питання обговоримо під час співбесіди”.

 Допускається також не давати відповіді на деякі неправомірні запитання, а обговорювати їх, якщо виникне необхідність під час інтерв’ю.

Дотримуючись при заповненні анкет вищевказаних рекомендацій, можна збільшити свій шанс справити позитивне враження на роботодавця.

Відділ організації профорієнтації ОЦЗ