Розпочинаючи пошуки роботи, багато молодих людей, в першу чергу, переглядають оголошення в ЗМІ, які містять відомості про вакансії.

Радимо добре обдумувати кожну пропозицію підходящої роботи, щоб згодом не витрачати час на розгляд неправдивої інформації про можливості працевлаштування.

Що повинно насторожити в оголошенні?

1. Нестандартні, сумнівні вимоги до кандидатів: відсутність комплексів, азартність, приємна зовнішність.

2. Якщо роботодавець пропонує високооплачувану роботу практично без обмежень. Швидше за все, зателефонувавши за вказаним телефоном, ви отримаєте запрошення на співбесіду, «де вам все розкажуть». Найчастіше так набирають співробітників представники мережевого маркетингу, торговці харчовими добавками, таблетками для схуднення та ін.

3. Відсутність професійних вимог до кандидата (відповідна професія, кваліфікація, досвід роботи, володіння конкретними навичками, обладнанням тощо.

Яким же має бути оголошення? В ідеальному варіанті роботодавець вказує назву компанії, рід діяльності, докладно перераховуються вимоги до кандидата. Якщо існують обмеження, пояснюється їх суть. Також вказується поштова та електронна адреса, орієнтири, де знайти установу або вид транспорту, яким можна дістатися до офісу. Крім того, повинен надаватися номер телефону.

Відібравши таким чином найбільш підходящі пропозиції, телефонуйте та відсилайте резюме. Бажаємо успішно працевлаштуватися!