Шукаючим роботу до складання рекомендаційного листа потрібно підійти не менш відповідально, ніж до складання резюме чи написання автобіографії. Виникає питання: яким чином складати такий документ?

Ось його орієнтовна структура.

  1. Заголовок («Рекомендаційний лист»).
  2. Підтвердження факту роботи в компанії (працював(ла) в компанії з … по …». Далі коротко про посаду і обов’язки).
  3. Стисла характеристика (чого досяг (досягла), як себе зарекомендував(ла)).
  4. Рекомендації («Вважаємо, що  _________ може ефективно …»).
  5. Контактні координати («При необхідності уточнити деталі можете зателефонувавши за номером…»).
  6. Посада, прізвище, ім’я, по батькові того, хто підписує рекомендаційний лист.

Слід додати, що рекомендації пишуться на оригінальному бланку компанії і підписуються або керівником компанії, або вашим безпосереднім начальником. Для вашого потенційного працедавця це гарантія того, що ви дійсно працювали на підприємстві чи в організації, виконували певне коло обов’язків і звільнилися з роботи, зберігши про себе гарне враження.