Шукаючим роботу до складання рекомендаційного листа потрібно підійти не менш відповідально, ніж до складання резюме чи написання автобіографії. Виникає питання: яким чином складати такий документ?
Ось його орієнтовна структура.
- Заголовок («Рекомендаційний лист»).
- Підтвердження факту роботи в компанії (працював(ла) в компанії з … по …». Далі коротко про посаду і обов’язки).
- Стисла характеристика (чого досяг (досягла), як себе зарекомендував(ла)).
- Рекомендації («Вважаємо, що _________ може ефективно …»).
- Контактні координати («При необхідності уточнити деталі можете зателефонувавши за номером…»).
- Посада, прізвище, ім’я, по батькові того, хто підписує рекомендаційний лист.
Слід додати, що рекомендації пишуться на оригінальному бланку компанії і підписуються або керівником компанії, або вашим безпосереднім начальником. Для вашого потенційного працедавця це гарантія того, що ви дійсно працювали на підприємстві чи в організації, виконували певне коло обов’язків і звільнилися з роботи, зберігши про себе гарне враження.