Pay Per Click фахівець — це фахівець із контекстної реклами, він привертає на сайт користувачів, які з великою ймовірністю щось на ньому замовлять.
PPC-фахівець або PPC-менеджер налаштовує показ реклами на потрібну цільову аудиторію на різних майданчиках, наприклад, банери на сайтах або рекламу на YouTube, і залучає нових клієнтів.
Він розраховує показники, яких можна досягти за певного бюджету, постійно оптимізує показники після запуску — робить все, щоб клік або перехід коштував дешевше, але приносив більший результат, тобто конверсію. А після завершення рекламної кампанії, робить звіт із її ефективності.
Робота поєднує в собі креатив і цифри: PPC-менеджер може пропонувати ідеї для креативів, комбінувати їх, але при цьому не повинен забувати про конверсії та статистику.
Робота PPC-менеджера неможлива без знань Google Analytics, Google AdWords, Google Tag Manager. Також йому можуть знадобитися й інші інструменти, все залежить від цілей замовника.
PPC-фахівець повинен вміти:
- складати групи рекламних оголошень;
- збирати семантичне ядро і мінус-слова;
- працювати з бюджетами, зі ставками в рекламному кабінеті;
- користуватися аналітикою, щоб розуміти наскільки кампанія успішна або збирати дані про поведінку аудиторії;
- налаштовувати ретаргетинг;
- підбирати рекламні заголовки і писати тексти до оголошень.
PPC-менеджеру знадобиться посидючість, увага до деталей, аналітичне та логічне мислення, креативність, здатність правильно інтерпретувати великий обсяг інформації.
Переваги в роботі PPC-спеціаліста
- Затребувана спеціальність.
- Можливість самому впливати на свій дохід: вести кілька різних проєктів або працювати в одній компанії на ставку.
- Різноманітні креативні завдання.
PPC-менеджери стають дедалі популярнішими, бо все більше бізнесів хочуть налаштувати контекстну рекламу. Хороший спеціаліст буде завалений замовленнями на місяці вперед. В університетах такої спеціальності немає, тож доведеться йти на курси. Але щоб легше засвоїти інформацію, можна закінчити спеціальності, де необхідні знання математики і логіки, а щоб розбиратися в рекламі загалом, варто закінчити факультет маркетингу.