Попри те, що віддалена робота з нами вже півтора року, досі існують роботодавці, які не вірять в її ефективність. Особливо важко доводиться новим працівникам, які одразу виходять на роботу дистанційно. Адже за таких умов справити враження на керівника важче – непросто продемонструвати свою пунктуальність, старанність та наполегливість, коли фізично вас ніхто не бачить. Непросто, але можливо. Розповідаємо, як сподобатися начальнику за віддаленої роботи.

Що може завадити гарному враженню?

  1. Надмірна завантаженість роботою. 

          Вам може здатися гарною ідеєю взяти додаткову роботу, щоб довести керівнику, який ви молодець, все встигаєте зробити та ще й у стислі терміни. Але насправді може бути важко вкластися у дедлайн або на це підуть недоспані ночі, виникнуть конфлікти з домашніми. Тому результатом може стати неякісно виконана робота.

  1. Нове завдання, коли не закінчили з попереднім. 

          Особливо велика спокуса хапатися за нову пропозицію у фрілансерів, які отримують оплату за кожну виконану роботу. Але тут важливо знати золоте правило – не брати нове завдання, поки не закінчили попереднє (або хоча б не вийшли на фінішну пряму). Адже якщо ви наберете завдань, які не зможете здати вчасно, навряд чи це комусь сподобається.

  1. Постійне «так». 

         Якщо ви погоджуєтеся на все, що говорить начальник, то ризикуєте не лише завалити себе роботою, а й справити враження тюхтія. Начальники у переважній більшості не хочуть мати справу з підлеглими, які кивають на кожну їх фразу чи прохання, а мають свою думку і не бояться про неї заявити.

  • Що потрібно робити?

Якщо ви працюєте з дому чи з будь-якого іншого куточка на Землі, де є інтернет, існує декілька простих та дієвих способів показати свою профпридатність начальнику.

  • Будьте на зв’язку.

Якщо начальник вам пише чи телефонує, а ви відповідаєте через півгодини-годину, у нього може виникнути думка, що насправді ви займаєтеся чим завгодно, але точно не сидите перед комп’ютером і не виконуєте поставлене завдання. Теперішні технології та ґаджети дають можливість не пропустити жодного повідомлення, і реагувати на них потрібно більш-менш оперативно.

  • Дотримуйтеся дедлайнів.

Бувають різні життєві обставини, через які ви можете не здати роботу у визначені терміни, і адекватні роботодавці все це розуміють. Проте якщо у вас під час кожного наближення до дедлайну стається катастрофа світового масштабу, начальник поставить під сумнів правдивість слів та враження буде зіпсовано.

  • Не пропускайте нарад.

Вам може здатися, що постійні зібрання у Zoom нікому не потрібні, але саме там працівникам озвучують зміни до правил роботи, повідомляють про новий доступний функціонал тощо. Так ви не допустите помилок під час виконання завдань, доведеться ставити менше запитань керівнику чи колегам, а також зможете висловити свою думку та справити враження на всіх присутніх.

  • Розповідайте про зроблене.

Щоб у керівника не виникло думки, що вам доручили завдання і ви десь зникли – розповідайте про статус роботи. Розділіть свій великий проєкт на менші завдання і про виконання кожного сповіщайте керівника. Також можна йому показувати проміжні результати задля звірки очікувань з реальністю.

  • Якість понад усе.

Але найбільше про вашу старанність, профпридатність і продуктивність говорить результат виконаної роботи. Роботодавець хоче бачити своїм працівником того, хто може самостійно, без додаткового стимулу, зайвого стресу чи контролю якісно виконувати свою роботу. І неважливо, де він працює – в офісі чи на власному ліжку.