Пам'ятайте, що для роботодавця в кінцевому підсумку вирішальним є навіть не ваш диплом і досвід роботи, він чекає від вас ефективності, а значить, конкретного результату. Саме тому так важливо в своєму резюме посилатися на попередні успіхи і досягнення.

Чим більше в резюме буде свідчень вашої продуктивності на попередніх місцях роботи, тим сильніше враження воно залишить у потенційного роботодавця.

Краще, якщо всі ваші успіхи будуть показані у вимірювальному еквіваленті. Наприклад, проведений вами ребрендинг підвищив продаж на 40%. Ефективність, відображена в числах, стане наочним і відчутним свідченням того, що ви – вигідний працівник.

Свої результати найдоречніше буде розмістити в графі «Досягнення», тут можна перерахувати всі свої успіхи в залежності від посади, на яку ви претендуєте. Якщо плануєте зайняти місце менеджера з продажу, можете вказати, що регулярно перевищували доведені показники. Найкраще виглядають, звичайно, формулювання, в яких відображено фінансовий результат.

Бути хорошим фахівцем, безумовно, важливо. Однак часто перспективи працівника в компанії оцінюються виходячи з того, чи володіє він необхідними якостями для роботи на певній посаді. Претендент  із задатками лідера апріорі краще рядового виконавця тим, що готовий взяти на себе більшу відповідальність, координувати роботу колективу, замінити керівника у разі необхідності. Щоб проілюструвати свої лідерські якості в резюме, ви можете написати про те, як створили і очолили команду для реалізації довгострокового проекту. Опишіть також, яких результатів вам і вашому колективу вдалося досягти. Незалежно від того, були ви менеджером чи ні, досвід у вирішенні управлінських завдань не завадить. Спробуйте відобразити в резюме свої навіть мінімальні успіхи в управлінні персоналом.

Крім того, ніщо так не підвищує довіру до кандидата, як його відповідальне і дбайливе ставлення до фінансів компанії. Якщо в своєму резюме ви пропишете, що не раз довели свою здатність нести фінансову відповідальність, це стане серйозним плюсом. Вкажіть часові відрізки, коли вам було довірено бюджет, і, якщо ваші посадові обов'язки цьому не відповідали, причину, по якій гроші довірили саме вам. Якщо, наприклад, керівництво доручило вам розпоряджатися грішми на закупку нового обладнання напишіть, як саме ви це зробили і який результат був досягнутий.

Важливим критерієм успіху є ділові зв'язки як один з найбільш цінних ресурсів в бізнес-середовищі. У резюме варто неодмінно описати, як ви використовували свої соціальні контакти в робочих цілях. Наприклад,  як залучили  знайомого експерта для того, щоб той виявив недоліки у вашій системі мотивації персоналу.

Зрозуміло, що співробітник, який здатний в будь-який час на першу вимогу роботодавця знайти потрібного фахівця з мінімальними витратами, цінний для будь-якої компанії. Писати про свої контакти потрібно в графі "Професійні навички".

І нарешті, врахуйте, що «прикрашання» свого резюме різними цікавими навичками ні в якому разі не повинно бути спекуляцією або спробою ввести в оману роботодавця, оскільки рано чи пізно ви проявити себе в роботі.

Успіхів вам!