SEO-спеціаліст займається пошуковою оптимізацією — робить так, щоб сайт займав якомога кращі позиції, коли його «гуглять».

SEO-спеціаліст займається просуванням сайтів у пошукових системах — робить так, щоб ресурс добре ранжувався. Для цього він проводить аудит сайту, аналізує конкурентів, визначає бюджет для результативного просування. Завдання фахівця можна розділити на два типи: зовнішня та внутрішня оптимізація.

          До внутрішньої належить:

  • редагування структури сторінки;
  • зменшення швидкості завантаження сторінки;
  • підбір семантичного ядра, метатегів і ключових фраз;
  • налаштування індексації.

До внутрішньої — домовленість про обмін посиланнями і цитуванням або згадуванням з іншими ресурсами.

           SEO-спеціаліст повинен постійно стежити за змінами роботи алгоритмів пошукових систем і оперативно впроваджувати зміни у свій сайт. І, звичайно, постійно аналізувати показники своєї роботи.

           І все це для того, щоб «пошуковики» вважали сайт більш привабливим і видавали його в пошуку на перших сторінках. Таким чином сеошник привертає якісну аудиторію для свого клієнта.

Для того, щоб досягти результату, сеошник повинен:

  • знати, як працюють пошукові системи;
  • володіти Google Analytics;
  • вміти користуватися спеціальними програмами, наприклад, Netpeak Spider, Ahrefs;
  • знати прийоми нарощування посилальної маси;
  • вміти ставити ТЗ дизайнерам та копірайтерам;
  • знати правила юзабіліті сайту.

SEO-фахівцю знадобиться знати основи програмування, маркетингу, копірайтингу і роботи з контентом.

А ще сеошник повинен бути посидючим, уважним до деталей, володіти логічним мисленням і водночас залишатися креативним.

Переваги  в роботі SEO-фахівця

  • Затребувана професія, бо багато бізнесів потребують сайтів.
  • Високий рівень доходу у фахівців.
  • Можливість кар’єрного росту — можна перекваліфікуватися на будь-яку спеціальність в галузі інтернет-маркетингу.

Що більше бізнес йде в онлайн, то популярніші стають SEO-фахівці, тому що без просування сайт не приноситиме бажаного прибутку.

У вишах такої спеціальності не існує, тож потрібно йти на курси. Але найбільше знань і досвіду можна отримати тільки на практиці, тому одразу ж після курсів варто або шукати стажування, або пробувати фрілансити, щоб вивчити світ SEO-оптимізації сповна.