SEO-спеціаліст займається пошуковою оптимізацією — робить так, щоб сайт займав якомога кращі позиції, коли його «гуглять».
Що робить SEO-спеціаліст
SEO-спеціаліст займається просуванням сайтів у пошукових системах — робить так, щоб ресурс добре ранжувався. Для цього він проводить аудит сайту, аналізує конкурентів, визначає бюджет для результативного просування. Завдання фахівця можна розділити на два типи: зовнішня та внутрішня оптимізація.
До внутрішньої належить:
- редагування структури сторінки;
- зменшення швидкості завантаження сторінки;
- підбір семантичного ядра, метатегів і ключових фраз;
- налаштування індексації.
До внутрішньої — домовленість про обмін посиланнями і цитуванням або згадуванням з іншими ресурсами.
SEO-спеціаліст повинен постійно стежити за змінами роботи алгоритмів пошукових систем і оперативно впроваджувати зміни у свій сайт. І, звичайно, постійно аналізувати показники своєї роботи.
І все це для того, щоб «пошуковики» вважали сайт більш привабливим і видавали його в пошуку на перших сторінках. Таким чином сеошник привертає якісну аудиторію для свого клієнта.
Для того, щоб досягти результату, сеошник повинен:
- володіти Google Analytics;
- вміти користуватися спеціальними програмами, наприклад, Netpeak Spider, Ahrefs;
- знати прийоми нарощування посилальної маси;
- вміти ставити ТЗ дизайнерам та копірайтерам;
- знати правила юзабіліті сайту.
SEO-фахівцю знадобиться знати основи програмування, маркетингу, копірайтингу і роботи з контентом.
А ще сеошник повинен бути посидючим, уважним до деталей, володіти логічним мисленням і водночас залишатися креативним.
Переваги в роботі SEO-фахівця:
- затребувана професія, бо багато бізнесів потребують сайтів;
- високий рівень доходу у фахівців;
- можливість кар’єрного росту — можна перекваліфікуватися на будь-яку спеціальність в галузі інтернет-маркетингу.
Що більше бізнес йде в онлайн, то популярніші стають SEO-фахівці, тому що без просування сайт не приноситиме бажаного прибутку.
У вишах такої спеціальності не існує, тож потрібно йти на курси. Але найбільше знань і досвіду можна отримати тільки на практиці, тому одразу ж після курсів варто або шукати стажування, або пробувати фрілансити, щоб вивчити світ SEO-оптимізації сповна.