Кожен кандидат перед  співбесідою стикається з питанням: «Що одягнути?».

Як правило, вам невідомо, яких поглядів на моду дотримується інтерв’юер, тому краще дотримуйтеся класичного стилю.  Утримайтесь від яскравих, ультрамодних, неформальних речей і  аксесуарів. Пірсинг, незвичайна зачіска, неформальна символіка, яскравий макіяж  здатні відлякати при першій зустрічі  і створити упередженість. Уникайте також занадто дорогих речей – навіть якщо ви претендуєте на позицію топ-менеджера, не давайте приводу НR - менеджеру відчути себе некомфортно.

Ідеальним варіантом для чоловіка будуть ділові брюки в поєднанні з діловою сорочкою, піджаком, джемпером. Для жінки – діловий костюм, плаття, блуза зі спідницею, або строгими брюками. Взуття переважно на невисоких підборах. Якщо ви хочете одягнути прикраси – обмежтеся ланцюжком, сережками – гвоздиками, невеликою брошкою. Утримайтеся від коротких спідниць, глибоких декольте.

І для чоловіків, і для жінок буде недоречним зайвий парфум – у інтерв’юера може бути свій смак і навіть алергія на запахи, і такий дратівливий момент здатний викликати  неприйняття.

Звичайно, в банку і в рекламній агенції  діють різні правила зовнішнього вигляду. Постарайтеся дізнатися, який дрес-код діє в компанії і адаптуйте його, залишаючись в рамках класичного стилю.

Якщо трапився конфуз – вас оббризкали брудом , ви не встигаєте передягнутися, ви промокли під дощем, порвалися колготки, не піддавайтеся на спокусу «прийти як є і пояснити ситуацію». Краще зателефонуйте і перенесіть зустріч. Навіть якщо інтерв'юер буде стверджувати інше, людина з плямою від кави виглядає смішно і недоречно. А це не те враження , яке вам потрібно справити.

Співбесіда – це важлива розмова про роботу, і зовнішній вигляд людини демонструє, наскільки серйозно вона ставиться і до самої розмови, і до роботи в принципі. Порада: щоб правильно вибрати гардероб – уявіть, що ви вже працюєте в цій компанії, і йдете від її імені на ділову зустріч. Тоді точно не помилитеся.