Інтернет багато чого змінив у світі, не минуло це і ділову кореспонденцію. Часи, коли листа потрібно було відправляти поштою в конверті, давно пройшли.  І нинішні шукачі роботи повинні володіти навичками ділового електронного листування, адже сьогодні навіть резюме все частіше доводиться відсилати електронною поштою. Тож, на що потрібно звернути увагу.

В першу чергу, має значення ваша електронна адреса. Навіть якщо ви звичайно користуєтеся жартівливою адресою, доведеться завести нову. Пошук роботи вимагає ділового підходу. Крім того, графа «Тема листа» повинна бути обов’язково заповненою.

Коли ви пишете людині, з якою особисто не знайомі, бажано звертатися до неї по імені та прізвищу. Звичайно, варто відрекомендуватися в листі й самому, навіть якщо в рядку зворотної адреси вказані ваші дані.

Намагайтеся викладати інформацію якомога чіткіше. Абзаци та відступи зроблять  лист зручним для читання. І не намагайтеся писати занадто багато – найкращі листи займають менше сторінки.

Врахуйте, що етикет інтернет-листування включає в себе відмову від використання скорочень.

В електронному листуванні всі починають спілкуватися трохи вільніше, але не  слід використовувати смайлики. Також слідкуйте за грамотністю. Для певності можете скористатися як онлайн-словниками, так і перевіркою правопису в Microsoft Word.

Використовуйте діловий офіційний тон, не вживайте сленг або жаргонні слова.

Використання клавіші CapsLock викликає у співрозмовника враження, що ви кричите. Тому, навіть якщо хочеться зробити текст максимально привабливим, будьте обережні і не перестарайтеся з форматуванням.

Наприкінці не забудьте подякувати вашому співрозмовнику за увагу до вашого листа.

Останнє, але не менш важливе – переконайтеся, що адреса вказана вірно!