Пам'ятайте, що вас брали на роботу для вирішення певних завдань. Не варто одразу намагатися знайти нові креативні рішення, якщо вас, звичайно, наймали не для цього. Багато сучасних керівників відкриті для спілкування та нових ідей, але не варто цим захоплюватися спочатку. Правильно розставте пріоритети — спочатку основні обов'язки, а своє нове бачення виявите вже після адаптації.

Ваші нові колеги - перші помічники в цьому процесі. Ви не повинні стати другом для кожного, але доброзичливість нікому не зашкодить. Співпрацюйте з представниками різних вікових поколінь та поважайте працю всіх категорій персоналу, незалежно від їхнього рангу чи посади. Саме колеги допоможуть вам освоїтися, дадуть пораду та розкажуть нюанси корпоративної культури.

Крім допомоги в адаптації, колеги можуть допомогти вам і в професійному плані. Ніхто не може знати та вміти абсолютно все. Не соромтеся просити допомоги і самому допомагати іншим. Якщо у вас не вистачає досвіду в певній сфері, постарайтеся знайти собі наставника, до якого завжди можна звернутися.

Спочатку вам дійсно потрібно буде багато працювати. Це не означає, що потрібно приходити в офіс на вихідних, а в будні працювати від світанку і до півночі. Але необхідно якнайбільше сил присвятити зануренню в робочі процеси, вивченню принципів роботи компанії та у вільний час займатися самоосвітою. Це інвестиції у себе, які з часом обов'язково окупляться.

Будь-яка компанія чи установа має свої плюси та мінуси. Якщо ви ідеалізували свого роботодавця, тепер постарайтеся не розчаруватися, якщо вас щось не влаштовуватиме. Так, можливо, це місце роботи не бездоганне, але і ви не можете бути ідеальним співробітником для неї, тому що немає нічого досконалого. Розвивайтеся, навчайтеся. Саме такий підхід сприятиме досягненню гарних результатів.