1. Будьте підготовлені. Співбесіда є більш важливою, ніж будь-яка інша самопрезентація. Ви маєте зібрати інформацію про компанію, галузь, вакансії і навіть профілі людей в соціальних мережах (якщо вони там є), з якими ви будете зустрічатися. Крім того, необхідно добре знати своє резюме, слабкі та сильні сторони, а також бути готовим до запитань менеджера з персоналу і підготувати власні.

2. Ставте доречні питання. Роботодавці оцінюють кандидатів за трьома критеріями: перше враження, якість відповідей і якість питань. Пам'ятайте – вдалі запитання можуть перекрити деякі ваші недоліки!

3. Доведіть свої навички. Якщо співбесіда базується на інформації про ваші навички і досвід, запитайте у менеджера з персоналу про основні очікування від результатів вашої роботи. Потім розкажіть про свої найбільші досягнення, щоб довести, що ви впораєтеся з новими обов'язками.

4. Доведіть сильні і нейтралізуйте слабкі сторони. Запишіть їх на папері. Для кожної сильної сторони напишіть 1-2 досягнення, які ви зможете використовувати в якості прикладів, щоб довести їх. А щоб нейтралізувати слабкі, опишіть, як ви перетворили їх на досвід або як вам вдається з ними справлятися.

5. Запитайте про наступні кроки. В кінці зустрічі запитайте, які у вас перспективи і які ваші наступні кроки. Якщо роботодавець говорить неясно або невизначено, ймовірно, що він не зателефонує. У цьому випадку запитайте, яких навичок у вас не вистачає для даної вакансії. Дізнавшись це, ви зможете розповісти про деякі ваші досягнення, які не обговорювалися до цього. Крім того, ви отримаєте цінну інформацію, врахування якої допоможе на майбутніх співбесідах.

Успіху вам!