Основне завдання будь-якого резюме - показати не просто ваші сильні сторони, а саме ті, які важливі для потенційного роботодавця. Як правило, компанії, які розглядають кандидатів без досвіду, розраховують на те, що ви прийдете і швидко всьому навчитеся. Тому варто звернути увагу в резюме, що ви здатні це зробити, і зацікавлені в тому, щоб освоїти професію якнайкраще. Крім того, важливо, щоб ви розділяли їх корпоративні цінності і володіли важливими в їхньому бізнесі якостями. Як правило, на сайтах успішних компаній докладно описані цінності і вимоги до співробітників. Зазвичай така інформація розміщена в розділах «Про нас» і «Кар'єра».

Найчастіше від новачків очікують активної життєвої позиції, вміння працювати в команді, наполегливості в досягненні цілей (орієнтації на результат), вміння швидко навчатися. Цінуються лідерські якості, аналітичні здібності та навички організації роботи, а також вміння переконувати і ефективно спілкуватися. На самому початку резюме, після імені і контактів, можна помістити розділ «Сильні сторони» і вказати 4-5 якостей і навичок, які дійсно у вас є. Найкраще, якщо ці якості ви підтвердите прикладами участі в конкретних проектах чи активностях в наступних розділах.

У резюме у вас не буде розгорнутого розділу «Досвід роботи», але ви можете замість цього створити розділи «Проекти» або «Участь в проектах». Там можна перерахувати різні прояви, пов'язані з вашою соціальною активністю у навчальному закладі або молодіжних організаціях (можливо, ви були старостою групи, або волонтером в якомусь важливому громадському проекті, або лідером команди в бізнес-іграх, капітаном спортивної команди і т.д. ). Головне, щоб у вас були біографічні факти, що підтверджують активну позицію. Для потенційного роботодавця це буде означати, що у вас добре розвинені лідерські якості та організаційні навички.

Багато хто рекомендує починати резюме з розділу «Мета». Але не варто в ньому писати загальні фрази - «знайти роботу, де я найкращим чином зможу реалізувати свої таланти». Це не працює. Краще написати щось дуже конкретне, наприклад, «почати кар'єру у відділі закупівель і стати менеджером за рік». Ви будете виглядати, як цілеспрямована людина, яка точно знає, чого хоче, і готова викладатися, щоб досягти своєї мети.

Дуже інформативним може бути розділ «Навички», де ви можете перерахувати все, що вмієте. Крім стандартних комп'ютерних навичок важливо вказати що-небудь, що відрізняє вас від інших претендентів. Можливо, ви вмієте фотографувати або обробляти фотографії, монтувати відео, малювати в 3D, налаштовувати рекламу в соцмережах, водити автомобіль або організовувати свята. Ці навички будуть вигідно виділяти вас, і може бути хтось захоче запросити саме вас в свою команду. Але вони мають відповідати посаді, на яку претендуєте: навряд чи зацікавить навичка монтажу відео роботодавця, якому потрібен логіст. А от навички роботи з офісними програмами – так.