Для того, щоб ваше резюме якнайкраще сприймалося, варто подбати не лише про його зміст, але і вигляд. Так, рекрутери надають чималого значення тому, який шрифт обирає кандидат на вакансію.

Щодо оптимального вибору є різні думки, але всі вони сходяться до того, що звивисті літературні шрифти в даному випадку не вітаються.

Вибір шрифту залежить від ваших особистих уподобань, але не обирайте декоративні шрифти в хитромудрому каліграфічному оформленні - вони складніше сприймаються, і можуть відображатися на іншому комп'ютері зовсім інакше, ніж на вашому, або зовсім не відображатися.

Існує дві категорії шрифтів: із засічками та без засічок. До перших належать: Times New Roman, Garamond, Georgia. До других: Arial, Geneva, Helvetica.

Ось перелік найбільш доречних варіантів.

1. Calibri

М'який, приємний і сучасний, цей шрифт встановлений за замовчуванням для багатьох поштових програм, а значить, для більшості він уже знайомий.

2. Times New Roman

Для юридичних та корпоративних робіт це шрифт із засічками добре сприймається електронними пристроями, тому це безпрограшний варіант.

3. Arial

Цей класичний шрифт без засічок - відмінний вибір для креативних людей та тих, хто працює у сфері маркетингу

4. Verdana

Як і Arial, цей варіант відноситься до чітких та сучасних шрифтів. Verdana навіть легше сприймається при читанні завдяки ширшим полям.

5. Cambria

Ще один шрифт, з яким рекрутери добре знайомі. Вибравши його, ви точно не помилитеся. Він не такий формальний як Times New Roman, але цей шрифт не менш впізнаваний.

6. Garamond

Більш вишуканий, ніж більшість шрифтів без засічок, Garamond добре підходить для творчих резюме.

7. Book Antiqua

Як випливає з назви, Book Antiqua добре підійде для професій у галузі мистецтва чи гуманітарних наук.

8. Trebuchet MS

Доброзичливий і ввічливий, цей шрифт хороший вибір для креативних або маркетингових сфер.

9. Arial Narrow

Цей шрифт без засічок є сучасним та добре читається.

Врахуйте, що в більшості випадків ваше резюме будуть переглядати на екрані  (не обов’язково з гарною роздільною здатністю, можливо і зовсім з мобільного). А в таких випадках набагато приємніше виглядають шрифти без засічок.

Розмір шрифту: 12-14 пунктів. Це найкращі показники для будь-якого зі шрифтів, а ви можете експериментувати, який розмір у названому вище діапазоні краще виглядає з вашим шрифтом.

Великий розмір шрифту не принесе вам бажаних переглядів, так як великі літери  швидше виглядають відразливо, ніж привабливо.

Нові речення повинні починатися з великої літери, але не потрібно писати в Caps lock навіть найважливіші, на вашу думку, деталі.

Розмір заголовків рекомендується зробити на 2 пункти більше, ніж ваш основний шрифт. Ваше ім'я, бажана посада тощо можуть бути на 14 пунктів, написані жирним, а решта тексту: 12 пунктів без виділення. Так ви виділите основну інформацію та візуально покращите вигляд резюме.

Колір шрифту: чорний як основний. Колір повинен змушувати фокусуватися на інформації, а не на самому кольорі. Ви можете обрати помаранчевий або синій фон заголовків, але колір самих заголовків має привертати основну увагу.

Для кожної професії властиво вибирати певний колір, ніхто не скасовував бажання показати свою креативну сторону. Так, наприклад, дизайнери та інші представники творчих професій можуть обирати зелений колір як основний; синій добре підходить для людей, які претендують на корпоративні посади. Але зважайте, що це мають бути темні відтінки вищезгаданих кольорів, оскільки вони будуть краще сприйматися за рахунок контрасту на світлому/білому тлі.