Зовнішній вигляд важливий для оцінки. За фасоном, кольором і станом одягу багато чого можна сказати про соціальний статус, погляди та риси характеру його власника. Часто буває, що такого роду міркування надто поверхневі, але, тим не менш, вони створюють основу для першого враження, яке важко потім змінити. 

Дослідження показують, перше, на що звертають увагу люди в процесі спілкування це – одяг. Адже, одяг людина вибирає собі для того, щоб підкреслити певні риси своєї особистості, свої психологічні та соціальні якості.

Питання про те, як одягнутися на співбесіду хвилює всіх, хто починає готуватися до неї. Вигляд претендента на роботу повинен демонструвати, в першу чергу, діловитість, зібраність, успішність. Більшість роботодавців візьмуть на роботу, особу, яка має менший досвід роботи, але одягнена у стилі ділового дрес-коду. Тому під час співбесід завжди самий надійний - діловий стиль, хоча в деяких випадках ви можете собі дозволити набагато більш – вільний outfit у стилі business casual.

Вибирайте одяг “класичних” відтінків: до них відносяться чорний, темно-сірий, темно-синій, коричневий, темно-зелений та інші неяскраві кольори. Допускаються також пастельні відтінки. Аксесуари повинні бути лаконічними: невеликі прості сережки, тонкі браслет або ланцюжок, акуратне кільце, годинник, неяскрава шовкова хустка, діловий портфель або прямокутна сумка, туфлі на стійкому каблуці.

І пам’ятайте про те, що найголовніше в одязі – це не стільки його колір і покрій, скільки його чистота, охайність та акуратність.